KimKolwieK jestem nie opuść mnie

piątek, 4 listopada 2011

tak czy tak

Trudny wybór, miałam jechać jutro do szkoły ale wpadła mi do głowy myśl żeby trochę uszczuplić portfel i wybrać się jutro na zakupy i nie wiem "tak czy tak" zrobić???
Chyba pojadę na godzinkę a potem poszaleję po sklepach hym
A póki co ocenimy kolejny kosmetyk, trochę mi się to spodobało więc pewnie poświęcę temu parę postów:)
Kosmetyki na dziś:


1. szampon do włosów "schauma" rodzaj do włosów farbowanych cena ok 15 zł  poj. 400ml
2. odżywka do włosów mleczna cena ok 30 zł poj. 1000ml
Szampon jest bardzo gęsty przez co trochę ciężko go rozprowadzić szczególnie na długich włosach, a ja takie mam. Za to jest delikatny i ma bardzo przyjemny zapach. Kiedyś nie wierzyłam w skuteczność szamponów tych do włosów farbowanych a używając tego szamponu zmieniłam zdanie. Bardzo często zmieniam kolor włosów a ta schauma  zapewnia im regenerację i nie zmywa tak koloru jak w przypadku zwykłych szamponów. Co do odżywki to używam ją już od paru lat poleciła mi ją moja fryzjerka. Kupuję ją w dużym litrowym opakowaniu w hurtowni fryzjerskiej za cenę 25 zł ostatnio. Bardzo wydajna, ponieważ wystarczy nie wiele nanieść jej na włosy aby zobaczyć rezultat. Dzięki niej włosy są miękkie, łatwiej się rozczesują i przyjemnie pachną- słodko jakby mleko z kokosem:)

Na dziś to tyle, nadal nie wiem co z jutrem, pewnie zakupy :) i pewnie pochwale się co upolowałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz