KimKolwieK jestem nie opuść mnie

środa, 2 listopada 2011

Kobietą być

Zastanawiałam się kiedyś, jak byłam małą dziewczynką po co mojej mamie torebka i po co jej te wszystkie rzeczy w niej??? Z upływem lat moja mama ma tych rzeczy coraz więcej, no i ja nauczyłam się nosić ze sobą torebkę niemal wszędzie. Chociaż nie powiem nadal zazdroszczę chłopakom tego że oni noszą ze sobą wyłącznie portfel i to w tylnej kieszeni spodni, czemu tak? a bo wiadomo że kobieta w swojej torebce ma wszystko:)

W sumie każda z nas wie że ciężko jest coś znaleźć w damskiej torebce i nie mal graniczy to z cudem, a ile dowcipów i żartów na ten temat:) Ja mam na to swój sposób- najczęściej wysypuje całą zawartość na zewnątrz: podłogę, łóżko, chodnik...
Mogę powiedzieć że staram się utrzymywać porządek dokumenty i portfel w małej przegródce, komórka w osobnej, kosmetyki w kosmetyczce i  cała reszta w miarę estetycznie ułożona. Oczywiście jak już wracam do domku to już jest trochę inaczej często garść drobnych pochodzących z reszty ze sklepu ląduje luzem na dnie torby, do tego zużyte chusteczki, ulotki nachalnie wciskane na każdym rogu ulicy itp
Myślę że każda z nas ma podobnie.

Po dzisiejszej wizycie u lekarzy z dzieckiem postanowiłam upublicznić swoją torbę.Kiedyś ktoś powiedział że tylko wariatka ma porządek w torebce, dlatego nie przesadzam:)


Torbę kupiłam w Trollu w tamtym roku, wybrałam ją ze względu na to że mieści się w niej duży zeszyt (A4) a takie właśnie mam na studiach.
Rzeczy w mojej torebce:
  1.  dokumenty Gabryśka - duża zielona teczka
  2.  Claudia- coś do poczytania w razie długiego oczekiwania- nienawidzę czekać!!!
  3.  notes mam w nim przeróżne notatki numery itd
  4. fioletowa okładka na dokumenty a w niej legitymacja ze studium i bilet miesięczny
  5. chusteczki higieniczne
  6. klucze do domu z różowym zgredkiem
  7. telefon komórkowy
  8. portfel
  9. dokumenty w osobnej okładce (gdy mi skradziono portfel z kasą i dokumentami nauczyłam się rozgraniczać dokumenty i pieniądze) dowód osobisty, legitymacja ze studiów, legitymacja ubezpieczeniowa, karta płatnicza, i karty członkowskie do paru sklepów
  10. krem do rąk 
  11. dziś wrzuciłam rękawiczki rano nie było za ciepło
Normalnie mam przy sobie jeszcze okulary, kosmetyczkę i parę innych drobiazgów ale dziś się śpieszyłam, z resztą oczy przestały mnie boleć jak na razie więc nawet nie pamiętam gdzie położyłam okulary- nie lubię się w okularach- przy kolejnej notce postaram się zamieścić zdjęcie w okularach i bez.
Oczywiście wychodząc z Gabim mam przy sobie jeszcze torbę z rzeczami dla niego ale ją opiszę innym razem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz